Oprogramowanie - Technologie

Twój komputer w dobrych rękach

2007-04-16 01:34:55
 LANtek Sp. z o.o., wyłączny dystrybutor międzynarodowej firmy NTRglobal na polskim rynku, prezentuje innowacyjny system zdalnego wsparcia oraz zarządzania strukturami IT poprzez mobilne przejęcie kontroli nad komputerem. Aplikacja jest w pełni skalowalna, co pozwala na udzielenie kompleksowej pomocy technicznej klientom, niezależnie od wielkości i rodzaju ich sieci IT. Rozwiązanie znajduje zastosowanie u producentów oprogramowania, integratorów, firm wsparcia serwisowego, firm wielooddziałowych oraz kompleksowo obsługujących klientów w branży IT.

NTRsupport to nowoczesne rozwiązanie, pozwalające firmie na świadczenie usług wsparcia technicznego na najwyższym poziomie. Nawiązanie połączenia odbywa się za pomocą interaktywnego przycisku i trwa kilka sekund. NTRsupport działa w oparciu o przeglądarkę internetową (IE, Firefox, Opera - protokół https), dzięki czemu nie wymaga żadnej instalacji po stronie klienta. Połączenie z konsultantem następuje po kilku sekundach otwierając nagrywaną sesję czatu, VoIP lub video. Udostępnienie pulpitu i całego komputera możliwe jest na 4 poziomach uprawnień – demonstracyjnie, dzielenia pulpitu, obserwatora oraz całkowitej jego kontroli.

NTRsupport pozwala na nieograniczony transfer plików między komputerami, selekcjonowanie aplikacji udostępnianych serwisantowi, zdalną diagnostykę oprogramowania i sprzętu. Ciekawostką jest możliwość zdalnego restartowania komputera klienta bez konieczności wznawiania połączenia. Każda zdalna sesja pomocy jest nagrywana i odpowiednio raportowana, co stanowi wiarygodne źródło informacji dla klienta oraz serwisu. Rozwiązanie zdalnego wsparcia technicznego opiera się na systemie rozproszonym, co oznacza, że pomocy można udzielać z każdej stacji roboczej, co zdecydowanie obniża nakłady firm serwisujących na sprzęt komputerowy i zwiększa wydajność Działu Wsparcia Technicznego, a pojedyncza licencja pozwala na obsługę wielu klientów.

Pomysłodawcy oprogramowania zastosowali najwyższy dostępny na rynku poziom zabezpieczeń - 256bit AES (algorytm Rijndael), a hasła operatora i administratora nie są przesyłane za pomocą Internetu. Dodatkowym elementem podwyższającym bezpieczeństwo jest komunikacja poprzez dedykowany serwer NTRsupport.

System NTRsupport został doceniony przez branżę otrzymując nagrodę „Produkt roku 2006” przyznawaną z inicjatywy Technology Marketing Corporation’s na łamach magazynu Customer Iner@ction Solutions www.cismag.com, wiodącego magazynu CRM i telefonicznej obsługi klienta, istniejącego od 1982 roku. Więcej informacji w bazie wiedzy 4press.pl.

Produkt NTRsupport obecny jest na polskim rynku od dwóch lat i stale wzbogacany o nowe funkcje. Podstawą architektury systemu było oparcie o protokół http, dzięki czemu nie wymaga on instalacji oraz konfiguracji firewalli, routerów czy proxy po stronie klienta. Po drodze dochodziły coraz bardziej precyzyjne zabezpieczenia dostępu, polska wersja językowa oraz nowe funkcjonalności w zakresie komunikacji takie jak; czat, VoIP, video oraz diagnostyka i zdalny restart bez wznawiania połączenia.

Piętnastodniowa, darmowa wersja próbna, o pełnej funkcjonalności dostępna jest na stronie www.ntrsupport.pl.

O NTRglobal:

NTRglobal to duża hiszpańska firma technologiczna, specjalizująca się w rozwoju innowacyjnych rozwiązań w komunikacji i wsparcia mobilnego. W 2003 roku NTRglobal rozpoczęło ekspansję na rynki międzynarodowe. Wraz z dystrybutorami i partnerami w Wielkiej Brytanii, Włoszech, Skandynawii, Japonii, Chile, oraz z biurami w Niemczech, Francji i Włoszech, NTRglobal jest w stanie obsługiwać swoich klientów na całym świecie. Obecnie NTR wspiera 1,700 międzynarodowych klientów. Są to tak znane firmy, jak A3 Software, Deutsche Bank, EPSON, Honda, Infor, Lemonsoft, Mango, Mutua Pelayo, Sage Sezam, Toshiba i Tenovis. Sukces NTRglobal jest wynikiem pracy zespołu ekspertów na odpowiednich obszarach oraz ścisłej współpracy z uniwersytetami. Strategia ta od kilku lat przynosi kolejne nagrody dla produktów firmy na rynkach międzynarodowych. W 2006 roku IDC - jedna z największych firm zajmujących się badaniem rynku IT, w swoim raporcie uznała system NTRinquiero v 5.6 za najszybszy na światowym rynku. Więcej informacji pod adresem www.ntrglobal.com.

O LANtek:

LANtek.pl Sp. z o.o. jest firmą o profilu informatyczno – konsultingowym, która powstała w 2003 roku z inicjatywy Tima Oldenburga – dyrektora spółki. LANtek.pl jest partnerem Microsoftu. Zajmuje się dystrybucją, wdrożeniem i serwisem systemów ERP m.in. Symfonia, a także tworzy strony internetowe. Tym, co wyróżnia LANtek.pl w branży IT jest innowacyjność i wprowadzanie na polski rynek najnowszych systemów. Firma jest jedynym, autoryzowanym dystrybutorem systemów zdalnej pomocy NTRsupport i NTRadmin hiszpańskiej firmy NTRglobal w Polsce. Obecnie LANtek.pl wchodzi na polski rynek jako jedyny, oficjalny przedstawiciel niemieckiej firmy GSD z ofertą systemów służących m.in. do obiegu danych i dokumentów DATAframe i DOCUframe. Więcej informacji można uzyskać pod adresem www.lantek.pl


Źródło: LANtek.pl

Komentarze
Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Zobacz także
Hurtownie danych Business Intelligence
Hurtownie danych dzięki zastosowaniu Business Intelligence

Inwestycja w oprogramowanie Business Intelligence często staje się istotnym czynnikiem, umożliwiającym konkurowanie z rynkowymi rywalami.

Windows 7 - koniec wsparcia technicznego od Microsoftu

Jeden z najbardziej udanych i najchętniej wybieranych systemów operacyjnych przechodzi do historii.

Część napisów na komputerze wyświetla się w innym języku? Rozwiązanie problemu to zmiana regionu systemu

Twój system Windows wyświetla niektóre informacje np. po niemiecku natomiast resztę po polsku? Zwykła zmiana języka nie pomaga? Oto dlaczego!

Polecamy
Windows 7 - koniec wsparcia technicznego od Microsoftu

Jeden z najbardziej udanych i najchętniej wybieranych systemów operacyjnych przechodzi do historii.

Hurtownie danych Business Intelligence
Hurtownie danych dzięki zastosowaniu Business Intelligence

Inwestycja w oprogramowanie Business Intelligence często staje się istotnym czynnikiem, umożliwiającym konkurowanie z rynkowymi rywalami.

Ostatnio dodane
Hurtownie danych Business Intelligence
Hurtownie danych dzięki zastosowaniu Business Intelligence

Inwestycja w oprogramowanie Business Intelligence często staje się istotnym czynnikiem, umożliwiającym konkurowanie z rynkowymi rywalami.

Windows 7 - koniec wsparcia technicznego od Microsoftu

Jeden z najbardziej udanych i najchętniej wybieranych systemów operacyjnych przechodzi do historii.