Nowy konkurent wśród porównywarek
2007-05-23 12:49:061 milion złotych to kwota, jaką spółka zamierza zainwestować w rozwój serwisu oraz przeznaczyć jej znaczną część na kampanię marketingową.
Cenomaniak przygotował świetną ofertę nie tylko dla samych kupujących, ale również dla sklepów chcących przedstawić swoje produkty. Do końca roku każda z zainteresowanych firm będzie mogła to uczynić całkowicie za darmo.
Dla użytkowników serwisu, oprócz standardowych funkcji porównywania cen, oferowana będzie dodatkowa zaawansowana metoda wyszukiwania produktów odpowiadających naszym wymaganiom.
Pomocnik systemu po zadaniu szeregu pytań typu: „w jakim miejscu, biuro czy dom, sprzęt będzie używany”, zwróci nam najlepsze oferty odnoszące się do przedstawionych odpowiedzi.
Drugim elementem ułatwiającym wyszukiwanie, będzie możliwość określenia wag dla poszczególnych kryteriów wyboru. Przykładowo, jeżeli ważna jest dla nas cena i gwarancja, a sama marka produktu liczy się już mniej to system zwróci nam ofertę na podstawie stosunku cena/gwarancja/marka.
Mamy nadzieję, że Cenomaniak będzie przyjazny dla użytkownika oraz, że jego system będzie w stanie na bieżąco aktualizować bazę cen produktów oferowanych przez e-sklepy
Źródło: Cenomaniak
Marcin Kujawa
(marcin.kujawa@dlastudenta.pl)