Internet - Technologie

Netflix z reklamami ma już 15 mln subskrypcji

2023-11-07 08:18:25

Netflix z reklamami osiągnął pułap 15 mln aktywnych użytkowników, rok po uruchomieniu tańszej opcji platformy.

Zobacz też: Netflix: 11,9 mln wyświetleń "Znachora" na świecie

NetflixNetflix wprowadza nową formę subskrypcji

Współpracując z Microsoft Advertising, w ciągu ostatnich 12 miesięcy platforma Netflix rozszerzyła zakres możliwości reklamowych. W USA nawiązała współpracę z Nielsenem. Netflix niedługo wprowadzi też opcję ściągania filmów i programów na urządzenia i oglądanie ich offline. Serwis zapowiedział również wprowadzenie udogodnienia dla oglądających seriale. Po obejrzeniu trzech odcinków bez przerwy czwarty będzie już wyświetlany bez reklam.

Opcję z reklamami serwis wprowadził 3 listopada ub.r. w 12 krajach: Stanach Zjednoczonych, Australii, Brazylii, Francji, Hiszpanii, Kanadzie, Japonii, Korei Południowej, Meksyku, Niemczech, Włoszech i Wielkiej Brytanii. W Polsce wersja serwisu z reklamami wystartuje nie wcześniej niż w drugiej połowie 2024 roku.

Licząc wszystkie rodzaje subskrypcji na całym świecie, Netflix na koniec trzeciego kwartału miał ich 247,15 mln.

ip

fot. Pexels

Słowa kluczowe: Netflix, reklamy, nowa subskrypcja,
Komentarze
Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Zobacz także
BBC
BBC Podcasts Premium już w Polsce

Ile będzie kosztowała usługa?

x
Prawie 300 marek ograniczyło reklamy na X/Twitterze

dlaczego marki rezygnują z reklam na tej platformie?

Polecamy
barbie
Reakcje internautów na nowy zwiastun filmu "Barbie" [Zestawienie memów]

Jakie memy zyskały popularność po opublikowaniu zwiastuna "Barbie"?

Ostatnio dodane
BBC
BBC Podcasts Premium już w Polsce

Ile będzie kosztowała usługa?

x
Prawie 300 marek ograniczyło reklamy na X/Twitterze

dlaczego marki rezygnują z reklam na tej platformie?