Kolejkom STOP!!!
2007-07-26 11:48:19Żaden tradycyjny elektromarket nie przetrwałby takiego najazdu klientów w tak krótkim czasie! Wyobraźmy sobie, że wszyscy mieszkańcy Krakowa i okolic odwiedzili w ciągu jednego miesiąca warszawski pasaż na ulicy Chmielnej w Warszawie...
Czy sieci elektromarketów są skazane na wycofanie się do internetu?
Polacy coraz chętniej kupują elektronikę w internecie. W ostatnim miesiącu witryna Agito.pl zarejestrowała rekordową liczbę odwiedzin (906,5 tysięcy). Najwięcej z nich – aż 38 677 indywidualnych użytkowników (cookies) – weszło na badaną stronę 26 czerwca. Obecnie przeciętna indywidualnych wizyt na Agito.pl w ciągu doby przekracza 30 tys. osób.
Najważniejsze cechy internetu, jako nowego kanału sprzedaży, przyciągające klientów to wg. wskazań respondentów: dostępność przez 24/7, bogactwo asortymentu, błyskawiczny dostęp do nieograniczonej ilości informacji oraz możliwość wyboru najbardziej dogodnej formy płatności.
Agito.pl cieszy się największą popularnością w regionach mazowieckim i śląskim. Internauci z tych terenów stanowią 35% wszystkich użytkowników. Wśród klientów dominują mężczyźni z wyższym wykształceniem, których staż w internecie przekracza 2 lata.
Z życia wzięte...
Największe, warszawskie centra handlowe nie dysponuje ilością miejsc parkingowych, które pomieściłyby tę liczbę klientów. Przyjmując, że każdy klient spędza w centrum 3 h, parking musiałby zostać powiększony ośmiokrotnie.
O Agito.pl
Agito.pl to internetowy hipermarket elektroniczny założony w 2002 roku. W ofercie sklepu znajduje się: sprzęt RTV- AGD, komputery i akcesoria, oprogramowanie, telefony GSM, sprzęt fotograficzny. Agito.pl gwarantuje klientom krótki czas dostawy, najlepsze ceny oraz bezpieczeństwo dokonywanych transakcji. W 2006 roku został wyróżniony tytułem “Najlepszego sklepu internetowego z elektroniką użytkową” w rankingu tygodnika “Wprost” oraz portalu Money.pl. Zajmuje pierwsze miejsce pod względem liczby unikalnych użytkowników w swojej kategorii i piąte wśród wszystkich sklepów internetowych (Źródło: Gemius S.A., Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2006, real users, e-commerce).
Źródło: Agito