Multimedia - Technologie

Call of Duty: Modern Warfare III BETA - wrażenia z trybu multiplayer

2023-10-16 11:17:21

Za nami beta testy gry Call of Duty: Modern Warfare III, podczas których mieliśmy okazję pograć w trybie multiplayer nadchodzącej strzelanki od Sledgehammer Games. Kontrowersyjną decyzją twórców było postawienie na znajome mapy z Call of Duty: Modern Warfare 2 z 2009 roku, zamiast całkowicie autorskich projektów pola bitwy. Natomiast nawet weterani serii poza sentymentem zobaczyć mogli, jak najnowsze, techniczne usprawnienia mechanik poruszania się wpływają na gameplay i odczucia z rozgrywki. Te, w przeciwieństwie do map, są całkowicie nowe!

Call of Duty: Modern Warfare III Wchodząc do gry Call of Duty: Modern Warfare III mamy wrażenie, jakbyśmy nadal byli w poprzedniej odsłonie serii, bo absolutnie wszystko (interfejs, budowa menu itd.) wygląda tu jak żywcem skopiowane z Call of Duty: Modern Warfare II. Po wybraniu operatora i dostępnego uzbrojenia, które definiuje jego możliwości na polu bitwy, wskakujemy do akcji na jednej z map, w jednym z trybów.

Beta oferowała zmagania w klasycznym DM 6 na 6 czy Zabójstwo potwierdzone, ale też Ustawka (3 drużyny walczą), Znajdź i zniszcz (bronimy i niszczony cele na zmianę) oraz Wojna naziemna (duże mapy i przejmowanie punktów). Wspomniane mapy to jak wiadomo klasyka, zatem nie było mowy o wpadkach.

Projekty wizualne, klimat oraz sam układ budynków, przeszkód oraz ukształtowanie terenu są niemal doskonałe i nawet w trakcie pierwszego razu na danej mapie błyskawicznie możemy zapamiętać kluczowe ścieżki poruszania wrogów i raz po raz wpadać w wir walk, stosując rozmaite taktyki. Mapki są w większości bardzo małe, ale taka jest już specyfika serii, stawiającej na nieustanną wymianę ognia i odradzanie po zgonach w ułamku sekundy.

No właśnie. Gra działa naprawdę dobrze, spokojnie trzymając 60 FPS na naszym Xbox Series S. Grafika jak to w multiku, nie jest porywająca, ale w tym trybie oczekujemy przede wszystkim szybkości, wydajności i to nie zawiodło, a przy tym nie napotkaliśmy błędów z doczytywaniem obiektów czy innych gliczy. Denerwujące może być tylko umiejscowienie punktów odrodzeń na niektórych mapach w takich miejscach, że przeciwnicy w sekundę mogą zabić nas jak bezbronne owieczki, ale to także cecha CoD od lat.

A jak się strzela? Bardzo dobrze! Wszystko czego się dotkniemy ma swojego „kopa” i zauważalne znaczenie dla tempa poruszania się postaci, celowanie i czas potrzebny na zabicie wroga. Gadżety też są fajne i korzystanie z nich przy grze zespołowej może dostarczyć sporej ilości punktów. W becie levelowanie postaci jest szybkie, a to jeszcze mocniej uzależnia i podnosi adrenalinę w oczekiwaniu na pełną wersję, do której swoją drogą będzie można przenieść profil postaci z Call of Duty: Modern Warfare II. Czekamy! Oby tylko kampania fabularna dla pojedynczego gracza była epicka. Chcemy dorwać tego Makarova!

Michał Derkacz


fot.materiały prasowe

Słowa kluczowe: gameplay, ocena, opinia, recenzja, COD MW 3, tryby, mapy
Komentarze
Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Zobacz także
Polecamy
Horizon VR2
State of Play: Street Fighter 6, tytuły VR2, Remake RE4 i gra o kocie [WIDEO]

Zobaczcie, jakie gry zapowiedziano na pokazie PlayStation.

Zobacz ciekawe produkcje o tematyce XXX!
Najlepsze gry erotyczne na PC

Zobacz ciekawe produkcje o tematyce XXX!

Polecamy
Ostatnio dodane
Mortal Kombat 1
Peacemaker w Mortal Kombat 1! Bijatyka za darmo 7-10 marca [WIDEO]

W grze udostępniona zostanie też funkcja Krossplay.

Contra: Operation Galuga
Contra: Operation Galuga - data premiery gry i zwiastun rozgrywki [WIDEO]

To świeże spojrzenie na kultową strzelankę z lat 80.