Internet - Technologie

Facebook Places stawia darmowe piwo

2011-03-22 09:58:25

Facebook uruchomił w Polsce długo oczekiwaną usługę Places (Miejsca). Użytkownicy aplikacji za pomocą funkcji meldunku mogą powiadomić swoich znajomych o tym, gdzie obecnie się znajdują. Ponadto Facebook Places oferuje możliwość korzystania ze specjalnych promocji, zniżek i darmowych prezentów. Czy w czasach rosnącej popularności zakupów grupowych usługa ma szansę zaistnieć? Amatorzy specjalnych okazji już popijają darmowe piwo na warszawskim Foksal.

Rusz z miejsca!


W sierpniu 2010 podczas konferencji w Palo Alto Mark Zuckerberg przedstawił nową usługę – Facebook Places. Miejsca, bo tak brzmi polska nazwa funkcjonalności, spełniają trzy funkcje: wspierają socjalizację użytkowników Facebooka, ułatwiają spotkanie osób będących aktualnie w pobliżu oraz pozwalają wyszukać specjalne okazje zakupowe dostępne w okolicy. Za pomocą strony touch.facebook.com lub dedykowanej aplikacji na smartphone, w kilka sekund zameldujesz się, aby spotkać znajomych o których obecności w danym miejscu normalnie nie miałbyś pojęcia. Proste, prawda?

Nowy wymiar konsumpcji

Facebook Miejsca to nie tylko narzędzie służące do powiadamiania znajomych o miejscu swojego pobytu. To również usługa dzięki której każdy może mieć dostęp do specjalnych promocji. Do tej pory podobne okazje dostępne były często wyłącznie po przedpłacie w serwisach oferujących zakupy grupowe. Na pierwszych amatorów nowej funkcjonalności nie trzeba było długo czekać. Właściciele lokalu „Sketch” mieszczącego się przy popularnej ulicy Foksal w Warszawie postanowili przetestować nową aplikację Facebooka. Każdy, kto dzięki usłudze Miejsca zamelduje się w „Sketchu”, otrzyma na przywitanie wybrane przez siebie piwo z szerokiej oferty regionalnej lokalu. „Z ciekawością przyglądamy się rozwojowi tego typu usług w Polsce. Facebook Places umożliwia bezpośredni, spersonalizowany kontakt z klientem, co w dzisiejszym szybkim świecie jest coraz trudniejsze, choć wciąż niezwykle ważne” – komentuje Dariusz Góralczyk, General Manager klubu „Sketch”.

ip

Słowa kluczowe: touch facebook piwo warszawa lokale kluby sketch warszawa
Komentarze
Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Zobacz także
Jak zwiększyć swoją popularność na TikToku?
Jak zwiększyć swoją popularność na TikToku?

Zobacz, jak działa algorytm aplikacji.

bankowość mobilna
Raport NetB@nk: III kwartał z dalszym wzrostem aktywnych użytkowników aplikacji mobilnych

Łączna liczba użytkowników aplikacji mobilnych przekroczyła 21 milionów.

BBC
BBC Podcasts Premium już w Polsce

Ile będzie kosztowała usługa?

Polecamy
rÃłd smoka
Top 10 memów dotyczących 10. odcinka serialu "Ród smoka" [Zestawienie]

Zobacz, co o nowym serialu odcinku produkcji HBO sądzą internauci.

Ostatnio dodane
Jak zwiększyć swoją popularność na TikToku?
Jak zwiększyć swoją popularność na TikToku?

Zobacz, jak działa algorytm aplikacji.

bankowość mobilna
Raport NetB@nk: III kwartał z dalszym wzrostem aktywnych użytkowników aplikacji mobilnych

Łączna liczba użytkowników aplikacji mobilnych przekroczyła 21 milionów.