Centrum Pomocy Technicznej EA docenione
2008-01-26 16:33:45Zdaniem redaktorów „Komputer ŚWIAT GRY" Centrum Pomocy Technicznej jako jedyne wśród polskich wydawców gier zasługuje na ocenę bardzo dobrą. Na tak wysoką notę i 1. miejsce w zestawieniu wpłynął profesjonalny i przejrzysty poziom strony internetowej, jak również szybkość i rzetelność odpowiedzi na zgłoszenia mailowe i telefoniczne.
- Jesteśmy dumni, że nasza codzienna praca, której celem jest pomoc naszym klientom zyskała uznanie jednego z wiodących czasopism poświęconych tematyce gier - tak wyniki testu skomentował Juraj Chrappa, założyciel nowego Centrum Pomocy Technicznej Electronic Arts. - Dla nas jest to jednocześnie dodatkowa zachęta do intensywnej pracy nad dalszym doskonaleniem sposobów wsparcia dla miłośników naszych gier.
Nowe Centrum Pomocy Technicznej działa od czerwca 2007 r. Jego zadaniem jest pomoc przy rozwiązywaniu problemów technicznych w zakresie instalacji, rejestracji i użytkowania oprogramowania. Konsultanci pomagają także rozwiązać problemy z kontem i kodami.
Centrum pracuje w dni robocze w godzinach w 9.00 do 17.00. Z konsultantem można kontaktować się online (wystarczy kliknąć zakładkę Centrum Pomocy na stronie www.ea.pl), mailowo - pisząc na adres pomoc_techniczna@ea.com - bądź też telefonicznie, dzwoniąc pod numer 0-22 852 27 30 (opłata za połączenie według cennika). Aby uzyskać dostęp do wszystkich usług, należy zarejestrować swoje gry na stronie gamereg.ea.com.