Adres e-mail we własnej domenie
2009-12-02 11:08:08Rejestrując domenę firmy często nie wykorzystują możliwości, jakie stwarza zbudowanie adresu e-mail w oparciu o nią. Rozwiązanie to doceni każde przedsiębiorstwo, któremu zależny na wizerunku poważnego partnera.
Jeżeli rejestrowana jest domena www.twojafirma.pl, to uzyskany w ten sposób adres może przybrać postać biuro@twojafirma.pl. Serwis nazwa.pl oferuje takie rozwiązanie za darmo, a do dyspozycji rejestrującego oddana zostaje powierzchnia o wielkości 1 GB na pocztę elektroniczną.
Posiadanie takiego adresu e-mail ma ogromne znaczenie promocyjne. Przyczynia się ono głównie do wzrostu zaufania klientów do przedsiębiorstwa. Efekt taki jest niemożliwy do osiągnięcia w przypadku, gdy firma posiada konta poczty elektronicznej, w którymś z popularnych serwisów pocztowych. Inną zaletą jaką niesie używanie adresu e-mail we własnej domenie, jest ułatwienie klientowi kontaktu z firmą. Jest on niewątpliwie łatwiejszy do zapamiętania dla kogoś, kto korzysta z usług danego przedsiębiorstwa lub zamierza z nich skorzystać.
Ekspozycja na reklamie np. bilbordzie adresów WWW i poczty e-mail ułatwia potencjalnemu klientów uzyskanie wyczerpującej informacji o ofercie przedsiębiorstwa. Adres e-mail we własnej domenie doceni też firma posiadająca serwer, który umożliwia stworzenie nieograniczonej liczby kont pocztowych oraz rozmaitych aliasów (np. serwery Active w serwisie nazwa.pl). Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy pracownik i dział firmy może posiadać adres e-mail.
Ułatwia to również zainteresowanym osobom skierowanie wszelkich zapytań bezpośrednio w odpowiednie miejsce (np. dział marketingu, PR, lub biuro obsługi klienta). Jednocześnie znacznie przyśpiesza załatwienie sprawy, przyczyniając się do tworzenia pozytywnego wizerunku firmy w oczach klientów oraz kontrahentów.
Beata Mosór
NetArt