Program Afiliacyjny - czy to się opłaca?
2011-04-06 16:07:05Warto polecać usługi, które są świadczone na najwyższym poziomie i których jakość nie budzi żadnych wątpliwości. Jest to szczególnie korzystne wtedy, gdy można w ten sposób zarobić. Dzięki temu, klient ma szansę na częściowy zwrot zainwestowanych środków oraz uzyskanie atrakcyjnych nagród rzeczowych lub pieniężnych.
W ostatnim czasie popularne stały się różnego rodzaju programy partnerskie i afiliacyjne, kierowane do klientów, którzy korzystają z usług przedsiębiorstw (najczęściej świadczących usługi internetowe). Ich najważniejszą zaletą jest przede wszystkim czerpanie wymiernych korzyści przez każdą ze stron, uczestniczących w programie. Przedsiębiorstwo, które organizuje program zyskuje nowych klientów, klient polecający dostaje dodatkowe wynagrodzenie, a osoba, która skorzysta z usług ma pewność, że polecone produkty są sprawdzone. Udział w partnerskich i afiliacyjnych umożliwia czerpanie nieograniczonych zysków z samego polecania usług – nie ma limitu na liczbę klientów poleconych.
Dzięki Programowi Afiliacyjnemu, możliwość czerpania korzyści z polecania firmowych usług mają Klienci serwisu nazwa.pl. Każdy, kto posiada Panel Klienta, może skorzystać z generatora kodów afiliacyjnych w celu uzyskania unikalnego kodu. Następnie wystarczy udostępnić go Klientowi posiadającemu status „Firma”. Gdy ten ostatni zamówi serwer Active i/lub Stronę WWW w modelu abonamentowym, podając dany kod rabatowy, Klient Polecający zostanie uprawniony do odbioru nagrody. Może to być nagroda rzeczowa lub 100 zł za każdą usługę zamówioną w promocji. Gdy po upływie promocyjnego okresu abonamentowego usługi zostaną przedłużone, będzie to równoznaczne z otrzymaniem przez Klienta Polecającego 200 zł za każdą z nich. Oznacza to, że w przypadku zamówienia przez Klienta Poleconego serwera Active i Strony WWW za darmo, konto osoby, która rekomendowała usługi, może wzbogacić się o 600 zł.
Wybierając usługodawcę warto sprawdzić, czy oraz jakie programy partnerskie przygotował dla swoich klientów. Będą one korzystne szczególnie dla firm, które w swojej ofercie oferują zakup usług internetowych.
Natalia Niebielska
NetArt