Internet - Technologie

Na rynku pojawi się rywal YouTube

2015-08-19 08:40:14

Najnowsza platforma wideo od amerykańskiej firmy Comcast (operatora telewizyjnego) będzie nazywać się Watchable. Ma być to odpowiednik YouTube, a zarazem jego silny rywal. Co z tego wyjdzie?

Comcast ma na swoim koncie współpracę z takimi serwisami jak Vox, Buzzfeed, The Onion, a nawet AwesomensessTV.

Usługa Watchable ma ukazać się na dekoderach operatora, ale i jako osobny serwis internetowy i aplikacja na smartfony z systemem Android i iOS.

Comcast to jeden z największych i najpopularniejszych sprzedawców reklam telewizyjnych w USA. Dlaczego Watchable? Ponieważ w erze Facebooka i YouTube'a telewizja kablowa traci na jakości.

Marka ma także zamiar wymienić swoim abonentom dekodery - te najnowsze będą mieć dostęp do sieci. Do 2017 roku, z opcji Watchable będzie mogło skorzystać nawet 10 milionów użytkowników.

EW/komputerswiat.pl

 



Słowa kluczowe: youtube, watchable, comcast, dekodery
Komentarze
Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Zobacz także
Jak zwiększyć swoją popularność na TikToku?
Jak zwiększyć swoją popularność na TikToku?

Zobacz, jak działa algorytm aplikacji.

bankowość mobilna
Raport NetB@nk: III kwartał z dalszym wzrostem aktywnych użytkowników aplikacji mobilnych

Łączna liczba użytkowników aplikacji mobilnych przekroczyła 21 milionów.

BBC
BBC Podcasts Premium już w Polsce

Ile będzie kosztowała usługa?

Polecamy
twitter
Top 10 memów po zakupie Twittera przez Elona Muska [Zestawienie]

Jak internauci zareagowali na tę zmianę?

tiktok
Jak usunąć film na TikToku? - instrukcja krok po kroku

Zobacz, jak w łatwy sposób usunąć nagranie z aplikacji.

Polecamy
Ostatnio dodane
Jak zwiększyć swoją popularność na TikToku?
Jak zwiększyć swoją popularność na TikToku?

Zobacz, jak działa algorytm aplikacji.

bankowość mobilna
Raport NetB@nk: III kwartał z dalszym wzrostem aktywnych użytkowników aplikacji mobilnych

Łączna liczba użytkowników aplikacji mobilnych przekroczyła 21 milionów.