Wybierz miasto
Technika Logowanie / Rejestracja
Znajdujesz się w ogólnopolskim wydaniu.

Na rynku pojawi się rywal YouTube

2015-08-19

Najnowsza platforma wideo od amerykańskiej firmy Comcast (operatora telewizyjnego) będzie nazywać się Watchable. Ma być to odpowiednik YouTube, a zarazem jego silny rywal. Co z tego wyjdzie?

Comcast ma na swoim koncie współpracę z takimi serwisami jak Vox, Buzzfeed, The Onion, a nawet AwesomensessTV.

Usługa Watchable ma ukazać się na dekoderach operatora, ale i jako osobny serwis internetowy i aplikacja na smartfony z systemem Android i iOS.

Comcast to jeden z największych i najpopularniejszych sprzedawców reklam telewizyjnych w USA. Dlaczego Watchable? Ponieważ w erze Facebooka i YouTube'a telewizja kablowa traci na jakości.

Marka ma także zamiar wymienić swoim abonentom dekodery - te najnowsze będą mieć dostęp do sieci. Do 2017 roku, z opcji Watchable będzie mogło skorzystać nawet 10 milionów użytkowników.

EW/komputerswiat.pl

 



Dodaj do:
  • Wykop
  • Flaker
  • Elefanta
  • Gwar
  • Delicious
  • Facebook
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Google
  • Yahoo
Komentarzedodaj komentarz

Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Brak komentarzy.

FB dlaMaturzysty.pl reklama