Na rynku pojawi się rywal YouTube
2015-08-19 08:40:14Najnowsza platforma wideo od amerykańskiej firmy Comcast (operatora telewizyjnego) będzie nazywać się Watchable. Ma być to odpowiednik YouTube, a zarazem jego silny rywal. Co z tego wyjdzie?
Comcast ma na swoim koncie współpracę z takimi serwisami jak Vox, Buzzfeed, The Onion, a nawet AwesomensessTV.
Usługa Watchable ma ukazać się na dekoderach operatora, ale i jako osobny serwis internetowy i aplikacja na smartfony z systemem Android i iOS.
Comcast to jeden z największych i najpopularniejszych sprzedawców reklam telewizyjnych w USA. Dlaczego Watchable? Ponieważ w erze Facebooka i YouTube'a telewizja kablowa traci na jakości.
Marka ma także zamiar wymienić swoim abonentom dekodery - te najnowsze będą mieć dostęp do sieci. Do 2017 roku, z opcji Watchable będzie mogło skorzystać nawet 10 milionów użytkowników.
EW/komputerswiat.pl